Votami

sito internet

domenica 2 novembre 2014

Prajitura gustoasa cu nutella

Cu drag pentru tine
Prajitura simpla nutella vegetala din soia (din asta am folosit eu, dar merge oricare alta).  O pregatesti cu ingrediente pe care sigur le ai in casa.
Ingrediente prajitura: 300 g de faina, 200 g de zahar brun, un pahar cu lapte (de soia folosesc eu), 3 oua, un plic de praf de copt (eu am folosit o lingurita de bicarbonat de sodiu deoarece creste mai bine), 3 linguri de nutella, putin unt pentru uns vasul in care faci, cafea DXN, optional ghimbir macinat si pudra de roscove si nuca macinata. Imi place sa pregatesc sanatos si cu drag de aia adaug cate ceva care sa ajute organismul nostru pentru o functionare mai buna. 
Cum se face prajitura cu nutella
Amesteca ouale cu zaharul, apoi adaugi laptele. Dupa care pui faina in care ai pus praful de copt, nuca si un pic de ghimbir. Cu nutela  mai astepti un pic. Pune trei sferturi de compozitie intr-o tava unsa cu unt. Amesteca compozia ramasa cu nutella si o lingurita de pudra de roscove si toarn-o deasupra. Lasa prajitura timp de 30 de minute la cuptor la 180 de grade. Verifica cu o scobitoare daca s-a facut.
Dupa ce o scoti din cuptor, lasa prajitura minunata la racit. In timpul asta pregateste o cafea dxn cu care sa insiropezi prajitura. Si apoi faci si glazura din ciocolata in care mai adaugi un pic de cafea cu ganoderma de la DXN care o pui frumusel deasupra si o distribui cu drag pe toata suprafata prajiturii. La final infrumuseteaz-o cu fulgi de cocos sau cum pofteste inimioara ta.  

           In ziua respectiva am pregatit mai multe si am comis o mica greseala cu cuptorul. Inainte de  prajitura am copt si paine. Cum cuptorul coace mai repede in partea de sus, pentru a o coace uniform aproape la sfarsit las sa se coaca doar de jos caci altfel partea de sus se arde. Cand am pus prajitura asa ramasese aprins doar in parte de jos, noroc ca am observat si am remediat greseala. Data viitoare voi fi mai precauta. Conteaza rezultatul, asa e?

Ne plac dulciurile pentru că suntem veşnici copii.

Nessun commento:

Posta un commento